مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشهد به رنگ پاییز| رویداد ویژه «طعم و رنگ پاییزی» در باغ مشهد آغاز به کار کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۲۷۳۹
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
مشهد به رنگ پاییز| رویداد ویژه «طعم و رنگ پاییزی» در باغ مشهد آغاز به کار کرد + فیلم
آیین افتتاحیه رویداد طعم و رنگ پاییزی عصر امروز یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور شهردار مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین افتتاحیه رویداد طعم و رنگ پاییزی عصر روز یکشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری و حضور پرشور زائران و مجاوران برگزار شد.

فضای خانوادگی، ماهیت ذاتی رویداد

محمدرضا قلندرشریف شهردار مشهد در حاشیه بازدید میدانی از افتتاحیه رویداد طعم و رنگ پاییزی اظهار کرد: این یک رویداد بزرگ و زیباست که از یکسو با نمایشگاه چشم‌نواز انواع گل و میوه‌های پاییزی و از سوی دیگر با عرضه صنایع‌دستی و زیورآلات مستقیم از تولیدکننده آراسته شده است.

وی افزود: پاییز فصل رنگ‌ها و تغییر طبیعت است. خیلی خوشحالیم که همکارانمان در سازمان پارک‌ها و منطقه هفت زحمت کشیدند تا محیط مفرح و خانوادگی را برای زائران و مجاوران رقم بزنند. این برنامه‌ریزی‌ها با وجود همه اثرات مثبتی که در روحیه بازدیدکنندگان و خانواده‌ها دارد، در مقیاس کلان نیز ماندگاری زائر را افزون خواهد کرد که به‌طور کلی، نفع شهر را در پی خواهد داشت.

شهردار مشهد با بیان اینکه زائران و مجاوران تا پایان هفته آینده می‌توانند به‌صورت کاملاً رایگان از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب از این رویداد بازدید کنند، خاطرنشان کرد: حتماً توصیه می‌کنم که خانواده‌های مشهدی از رویداد طعم و رنگ پاییز دیدن کنند. عمل مدیریت شهری در دوره ششم اگرچه متمرکز بر اقدامات بلندمدت و برنامه‌هایی است که نفع مستمر برای زائران و مجاوران داشته باشد، اما این رویداد‌های فصلی هم از جهت آورده فرهنگی و روحیه بخشی که برای خانواده‌ها دارند، موردتوجه خواهند بود.

۲۰ غرفه ویژه، ۲۱۰۰ مترمربع گل ‎آرایی

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه تصریح کرد: این رویداد در قالب ۲۰ غرفه ارائه صنایع دستی و میوه‎های پاییزه و هم چنین ۲۱۰۰ مترمربع گل آرایی از امروز تا ۲۶ آبان‌ماه، همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲ در باغ مشهد پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود. المان‌های پاییزی، برگ‌آرایی و مسیر پاییزی، المان‌های هنری و کاهی، گل‌آرایی المان‌های شاخه بریده، گل‌های پاییزه و المان‌های گل، غرفه‌های صنایع دستی، محصولات پاییزی و فروشگاه‌های عرضه میوه به نرخ باغ از جمله جذابیت های این رویداد است.

وی تأکید کرد: این رویداد پاییزی در مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار مترمربع اجرا شده و به موضوع خانواده در این رویداد توجه ویژه شده است، به همین منظور بازی‌های خانواده محور با قیمت ارزان طراحی شده که علاوه بر سرگرمی جنبه خلاقیت نیز دارد. همچنین رادیوپارک با هدف معرفی رویداد به حاضران در باغ مشهد، اجرای گروه نقاشی طبیعت با حضور هنرمندان، برگزاری رویداد‌های تعاملی با شهروندان و اجرای برنامه‌های کودک و خانواده و مسابقات خانوادگی از دیگر اقدامات ویژه این رویداد خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->